sobota, 26 września 2015

Chanyeol. Wpadka-Prolog




Annyeong, jestem Byun JiRa. Mam 18 lat i jak na razie uczęszczam do liceum w Seulu. Uczę się... zadowalająco, jak na zwykłego ucznia przystało ;) Nie jestem w całości Koreanką. Tata pochodzi z Angli i dlatego jestem naturalną ciemną blondynką. Skośne oczy i resztę twarzy mam po mamie. Co do przyjaciół. Ugh, zazwyczaj siedzę sama, cicho nikomu nie przeszkadzając, ale gdy odpadnie mnie zgraja małpiszonów z mojej klasy.... wiadomo jak sie to kończy. I właśnie w tym jest problem. Dostaje niesamowitej głupawki co przy tym w parze idzie moje niezdarstwo. Jestem kompletną ofiarą. Gdy biegnę nogi mi się plączą i zazwyczaj ląduje na ziemi. Moje nogi już nie raz przez to ucierpiały. Co do zainteresowań tooo... Nie mam żadnych. Nie tańczę, nie śpiewam nie rysuję, nie uprawiam sportu, po prostu nic. Całymi dniami siedzę albo przed telewizorem albo komputerem, i co codziennie słyszę?

- gówno. To z ciebie będzie jak się nie ruszysz- takiego mam kochanego brata. Rodzice często są w pracy, nie wiedzą co robię, a to co mówi ten dupek mało mnie obchodzi. No to cała ja. No może prawie cała. Prawdopodobnie o czymś zapomniałam... Ale to wyjdzie w praniu.


Witam was. Jest narazie opis bohaterki. Mam nadzieję,że wam się spodoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz