piątek, 15 stycznia 2016

Szczęśliwie do końca- prolog

Właśnie wróciłam do swojego domu. Była godzina 16:30. Od dziś powroty do domu nie będą takie jak kiedyś. Zupełnie inne. Smutne. Właśnie się dowiedziałam czegoś, o czym nawet nigdy nie myślałam. Byłam pewna, że to nigdy mnie nie spodka. A jednak. Ale nie zamieram zostawiać tego wszystkiego tak po prostu. Zrobie wszystko, aby moje życie do końca było...wyjątkowe.
Nazywam się Shin EunBin. Jestem 100% koreanką. Mam długie czarne włosy. Jestem dość drobną osóbką. Mam 19 lat, w tym roku ukończyłam liceum. Byłam jedną z najlepszych w szkole. Zastanawiałam się czy nie pójść na studia prawnicze. Ale czy to coś da? Aha i jeszcze jedno, od dwóch lat moimi najbliższymi przyjaciółmi jest Bangtan boys. Tak to Bangtan boys. Poznałam ich przez to że moja ciocia jest ich wiazarzystką i mnie z nimi poznała. Doszło do tego, że zamieszkałam z nimi. Gdy ich nie ma ogarniam im dom, gotuję. Tworzymy na prawdę zgraną paczkę... Do czasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz